Multi-level marketing v Inside
V systému Inside lze definovat libovolnou strukturu vazeb mezi obchodními partnery pomocí tzv. vztahů mezi partnery.
Vztahy mohou být různých typů a mohou mít libovolnou úroveň. Jedním z typů je "OZ - Obchodní zástupce".
Příklad tvorby stromové struktury znázorňuje obrázek.
Při fakturaci lze pak vystavovat faktury přímo na konkrétní partnery ve struktuře, nebo lze ad-hoc uvést obchodního zástupce jako referenta do konkrétní faktury.
Vyhodnocení prodejů pak každému zástupci sestaví jeho podřízenou strukturu a výsledky obratů. Ve standardní sestavě Inside je základní nastavení výpočtu provizí. Uživatelskou úpravou tiskové šablony pak lze provádět libovolně složité algortimy výpočtu provizí.
Obr.: Výpočet provizí v multi-level struktuře
Vyhodnocovat lze nejen finanční objem tržeb, ale také objemy prodaného množství, přepočty na bodový systém apod.