Řízení zakázek

Samostatný řemeslník si svou práci uhlídá i bez výkonnějšího programu.

Jste však v situaci, kdy:

  • Potřebujete efektivně vytvářet a rozesílat nabídky a následně vyhodnotit, co jste nabízeli, co si zákazníci objednali a co jste nakonec dodali?
  • Přijímáte jednu zakázku za druhou, a tyto postupně realizujete?
  • Potřebujete vědět, co máte pro danou zakázku skladem a co už jste objednali, a samozřejmě s ohledem na ostatní zakázky?
  • Máte více spolupracovníků a potřebujete rozvrhovat a vyhodnocovat jejich čas na zakázky?
  • Potřebujete vědět, co vám už bylo dodáno a co ještě chybí?
  • Potřebujete vědět, co jste vy už dodali a co ještě chybí?
  • Potřebujete vyhodnotit zakázky, a to jak obsahově, tak finančně včetně zohlednění speciálních cen pro konkrétní zakázky?

Potom máte na vybranou:

Buď si pořídíte pořádný sešit,

nebo si založíte mnoho tabulek Excelu,

nebo se vrhnete do náročné implementace rozsáhlejšího ERP,

anebo začnete pracovat s IS Inside :-)

  • Přiřazení čísla zakázky ve fázi nabídky nebo příjmu objednávky
  • Zjištění dostupnosti zboží a služeb s rozlišením na zakázky
  • Rozlišení zakázek v dodavatelských objednávkách
  • Blokování skladových zásob pro zakázníky
  • Kumulace objednávek pro více zakázek
  • Výkazy práce na zakázkách