Hlavní agendy Inside
Informační systém Inside software nicety řeší kompletní řízení obchodu, skladů a výroby včetně fakturace.
Veškeré podklady pro účetní zpracování se předávají standardně do programu Pohoda.
Úzké propojení programů Inside a Pohoda vytváří komplexní ERP systém. K řízení financí (banka, pokladna) slouží program Pohoda s tím, že platby faktur se přenáší zpětně do Inside. Obchodníci tak mají v Inside informace o platební morálce partnerů.
Pro uživatele, kterým účetnictví zpracovává externí firma, jsme připravili nově modul financí, takže lze tyto funkce zpracovávat přímo prostřednictvím Inside.
Prodej
Agenda řeší kompletní styk se zákazníky - od nabídek, přes přijaté objednávky, až po dodání zboží a fakturaci.
Nákup
Agenda řeší kompletní styk s dodavateli - od poptávek, přes odeslané objednávky, až po příjem zboží a faktur.
Výroba
Agenda řeší kompletní řízení výroby - od výrobních kalkulací, přes objednávky do výroby, až po plány a odvody výroby.
Hlavní princip výroby spočívá v přetváření vstupních materiálů na jiné výstupní produkty.
Interní převody
Agenda řeší veškeré převody uvnitř firmy - od objednacích návrhů, přes objednávky převodu, až po převodky.
Finance
Agenda řeší finanční pohyby, pokud tyto nejsou zpracovávány v účetním systému.